سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه فرهنگسرای هفتکل بهمن ماه امسال به بهره برداری می‌رسد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل گفت: در صورت تخصیص اعتبار پروژه فرهنگسرای این شهرستان، بهمن ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمدرضا زنگنه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل گفت: نشست دفتر امور ساختمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با طباطبایی فرماندار هفتکل در زمینه تخصیص اعتبار به پروژه فرهنگسرای هفتکل برگزار شد.

او افزود: در صورت تخصیص اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، پروژه فرهنگسرای هفتکل، بهمن ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

زنگنه ادامه داد: در این نشست مقرر شد، فرماندار با همکاری نماینده مجلس هفتکل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان رایزنی کنند و از آنجایی که اولویت تخصیص اعتبار با پروژه‌های کددار معرفی شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و با توجه به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه، در صورت تخصیص اعتبار لازم، این پروژه در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل ادامه داد: پروژه فرهنگسرای هفتکل در مساحت ۱ هزار متر مربع در ۲ طبقه احداث شده که طبقه اول شامل سالن آمفی تئاتر و سایت اداری و طبقه دوم شامل گالری و انجمن‌های فرهنگی هنری است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.