سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اردبیل:

وانت بار‌های میوه فروشی در سطح شهر اردبیل ساماندهی می‌شوند

فرماندار اردبیل گفت: با ایجاد بازار روز وانت بار‌های میوه فروشی در سطح شهر اردبیل ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه ساماندهی مشاغل مزاحم گفت: ساماندهی وانت بارهای میوه فروش مطالبه اساسی مردم است و این امر با همکاری دستگاههای مربوطه و با محوریت شهرداری اجرایی می شود.

او از ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی در سطح شهر اردبیل خبر داد و افزود: متاسفانه این امر علاوه بر خدشه دارکردن سیما و منظر شهر اردبیل و ایجاد ترافیک تهدیدی برای حوزه اجتماعی است.

فرماندار اردبیل گفت: برنامه ریزی شده طرحی برای ایجاد بازار روز جهت ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در مناطق مختلف اردبیل راه اندازی شود تا این وانت بارهای میوه فروش در محل غرفه دائمی به کسب و کار خود ادامه دهند و دچار مشکلات اقتصادی نشوند و این غرفه ها نیز به صورت مناسب باید طراحی شده و خدمات دهی در این غرفه مبنای کار قرار گیرد.

امامی یگانه از بررسی پیشنهادات و طرح های مختلف برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در اردبیل خبر داد و افزود: باید بتوانیم در این زمینه تدابیر ویژه ای انجام دهیم و اراده جدی برای ساماندهی این موضوع وجود دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
ایجاد غرفه های متعدد در تعدادی از محله ها می تواند بسیار کارساز باشد. اردبیل 7 ماه سال سرد است اشتغال و تولید باید به سمت کارخانه برود نه میوه فروش یدر میادین شهر.