سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفرای جدید ایران در مکزیک و قطر با روحانی دیدار کردند

سفیران جدید ایران در کشور‌های مکزیک و قطر روز سه‌شنبه و پیش از عزیمت به کشور‌های محل ماموریت خود با رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های مکزیک و قطر روز سه‌شنبه و پیش از عزیمت به کشور‌های محل ماموریت خود با رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار با آرزوی موفقیت برای سفرای جدید کشورمان، از آنان خواست با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایران به سرمایه گذاران و بخش‌های خصوصی و دولتی، برای توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات کشورمان تلاش کنند.

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و نقش سفرای جمهوری اسلامی ایران در تقویت فعالیت بخش خصوصی و تجار کشورمان با سایر کشور‌ها و نیز گسترش همکاری‌های علمی و فناورانه تاکید کرد.

«علیرضا قزیلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و «حمیدرضا دهقانی پوده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت روابط ایران با کشور‌های محل ماموریت خود در زمینه‌های مختلف، بر تلاش و جدیت در راستای توسعه مناسبات اقتصادی و همکاری‌های همه جانبه ایران با دیگر کشور‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.