سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چه کوادکوپتری بخرم؟ راهنمای خرید هلی شات با مناسب‌ترین قیمت

پهپاد یا کوادکوپتر که در ایران به نام هلی شات شناخته می‌شود، یک وسیله کاربردی در موقعیت‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،پهپاد یا کوادکوپتر که در ایران به نام هلی شات شناخته می‌شود، یک وسیله کاربردی در موقعیت‌های مختلف است. به‌عنوان‌مثال جذاب‌ترین عکس‌های طبیعت تا مراسم ازدواج با استفاده از بهترین انواع کوادکوپتر دوربین دار یا همان هلی شات گرفته می‌شود. هلی شات‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به امکانات و تجهیزاتی که دارند قیمت آن‌ها متغیر است. با توجه به اینکه کار با کوادکوپتر آسان نیست و اگر برای اولین بار است که قصد خرید هلی شات را دارید باید ارزان‌ترین نوع این وسیله را بخرید. در ادامه این مقاله شما را در مورد خرید بهترین کوادکوپتر با قیمت مناسب راهنمایی خواهیم کرد.

چه نوع کوادکوپتری بخریم؟ کوادکوپتر دوربین دار ارزان‌تر است یا بدون دوربین؟

اگر قصد خرید کوادکوپتر را دارید شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چه کوادکوپتری بخرم؟ ابتدا باید بدانید کوادکوپترها با توجه به نوع استفاده به سه دسته مبتدی، دوربین دار و مسابقه‌ای تقسیم می‌شوند. با توجه تنوع مدل‌ها و قیمت‌های مختلف باید از قبل هدف خود برای خرید کوادکوپتر را مشخص کنید. در ادامه ۳ مدل از بهترین انواع هلی شات را معرفی می‌کنیم.

کوادکوپترهای مبتدی، وسیله‌ای مناسب برای تفریح و سرگرمی

کوادکوپترهای مبتدی برای افرادی مناسب است که سابقه پرواز با آن را ندارند و قصد آموزش و یادگیری دارند. این وسیله‌ها معمولاً دوربین ندارند و اگر داشته باشند کیفیت تصویر بسیار پایینی دارند. پهپادهای مبتدی و بدون دوربین غالباً وسیله‌ای برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان است و قیمت ارزان‌تری نسبت به نوع دوربین دار و حرفه‌ای دارند.

کوادکوپتر دوربین دار، بهترین وسیله برای تصویربرداری حرفه‌ای

کوادکوپترهای دوربین دار که به هلی شات شناخته می‌شوند، کاربردی‌ترین نوع هواپیماهای بدون سرنشین‌ هستند. قابلیت نصب گوپرو، تصویربرداری بدون لرزش، دوربین‌های باکیفیت و فیلم‌برداری فول اچ دی یا 4k از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کوادکوپتر دوربین دار به شمار می‌روند. برخی از هلی شات‌ها منوی بازگشت به خانه هم دارند. امکانات و تجهیزات اصلی‌ترین تعیین‌کننده قیمت هلی شات به شمار می‌روند. هلی شات‌های حرفه‌ای معمولاً قیمت ارزانی ندارند اما با توجه به کاربری آن‌ها، پرداخت مبلغ‌هایی تعیین‌شده منصفانه است.

کوادکوپترهای سرعتی، برنده مسابقه‌ هواپیماهای بدون سرنشین

به‌تازگی کوادکوپترهای سرعتی یا مسابقه‌ای وارد بازار شده‌اند که اصلی‌ترین هدف آن‌ها ایجاد سرگرمی و تفریح‌های گروهی است. این کوادکوپترهای حرفه‌ای بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارند. پردازنده هلی شات‌های سرعتی بر اساس سیستم عینک‌های FPV و انتقال تصویر عمل می‌کند. کوادکوپترهای مسابقه‌ای بدنه‌ای بسیار محکم، مقاوم و سبک دارند و قادر به انجام حرکات نمایشی شگفت‌آوری‌ هستند. هرساله در کشورهای مختلف جهان مسابقه‌های مختلفی برگزار می‌شود و برای شرکت در این مسابقه و کار با یک کوادکوپتر مسابقه‌ای باید مهارت فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

کیفیت، مهم‌تر اصل در خرید بهترین کوادکوپتر

کوادکوپتر وسیله‌ای است که در سیستم هوایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. اما این دستگاه به‌خودی‌خود و با کمک کنترل پرواز نمی‌کند. درون هلی شات‌ها یک پردازنده کامپیوتری قوی و دقیق وجود دارد که باعث پرواز و اطاعت از دستورهای شما می‌شود. اگر این پردازنده کیفیت بالایی نداشته باشد، هلی شات شما عملاً کارایی نخواهد داشت. به یاد داشته باشید کیفیت هلی شات در هنگام خرید این وسیله حرف اول را می‌زند.

اگر به‌عنوان یک عکاس قصد خرید هلی شات را دارید، باید بهترین کوادکوپتر دوربین دار ارزان و حرفه‌ای را بخرید تا عکس‌های شما کیفیت بالایی داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید یک کوادکوپتر باکیفیت و حرفه‌ای با کارشناسان پریماتوی مشورت و راهنمایی‌های لازم را کسب کنید.

کوادکوپترهای ارزان چه ویژگی‌هایی دارند؟

رویای پرواز همیشه همراه انسان بوده است. با هلی شات‌ها می‌توانیم لذت یک پرواز بی‌انتها را تجربه کنیم. ما در پریماتوی پیشنهاد می‌کنیم برای ورود به دنیای پرهیجان پروازهای بدون سرنشین، راه را با خرید یک کوادکوپتر ارزان آغاز کنید. هلی شات‌ها در صورت آسیب‌دیدگی قابل تعمیرند. اما هزینه تأمین قطعات گاهی اوقات گران است و هر چه کوادکوپتر حرفه‌ای‌تر باشد این هزینه‌ها بیشتر خواهد بود. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای خرید یک کوادکوپتر ارزان را عنوان می‌کنیم.

  • هزینه کم تعمیر و نگهداری
  • قطعات یدکی بیشتری دارند
  • قیمت پایین قطعات یدکی
  • هزینه کمتر تعمیرات
  • توانایی انجام حرکت‌های نمایشی
  • در حوادث آسیب جدی نمی‌بینند

چه کوادکوپتری بخرم؟ معرفی بهترین مدل‌ها با کمترین قیمت

پس از بررسی ویژگی‌های یک هلی شات مناسب بد نیست نگاهی به بهترین مدل‌های موجود در بازار ایران داشته باشیم. برندهای DJI و JJRC از بهترین هلی شات های موجود در ایران هستند. در کنار این برندها می‌توان از سایما  و WLTOYS هم نام برد. از محصولات پرفروش و باکیفیت بازار نیز می‌توان به کوادکوپتر JJRC X7 ، کوادکوپتر تلو DJI Telloو کوادکوپتر نیمه حرفه‌ای JJRC H68 اشاره کرد.

پریماتوی عرضه‌کننده بهترین انواع کوادکوپتر حرفه‌ای و ارزان

امیدواریم در این مقاله اطلاعات کاملی درزمینهٔ کوادکوپترهای ارزان و حرفه‌ای در اختیارتان قرار داده باشیم. انتخاب نوع هلی شات بستگی به سلیقه، مهارت و بودجه شما و هدف استفاده از این وسیله دارد. با توجه به گفته‌های این مقاله با توجه به ویژگی‌ها و عملکرد کوادکوپترها قیمت بالایی ندارند چون با خرید مدل‌های حرفه‌ای آن می‌توانید به‌سادگی کسب درآمد کنید.

انواع کوادکوپترها را از مدل‌های مبتدی تا فوق حرفه‌ای را می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت از سایت پریماتوی خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی پریماتوی یکی از معتبرترین سایت‌های فروش پهپاد به شمار می‌رود که موفق به کسب رضایت کاربران از نظر قیمت، ارسال سریع  و خدمات پس از فروش شده است. واحد پشتیبانی این سایت از طریق شماره تلفن 021-28427412 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

انتهای پیام / 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.