سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید اسپانیا مطرح کرد؛

ضرورت تعمیق روابط ایران و اسپانیا بدون تاثیرپذیری از تحریم‌ها

رئیس جمهور گفت: روابط اقتصادی دو کشور بدون تاثیرپذیری از تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، بیش از پیش توسعه و تعمیق یابد.

به گزارش حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور  روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه "لوئیس فیلیپه فرناندس دلاپینا" سفیر جدید اسپانیا در تهران، گفت: بسیاری از کشور‌های جهان گرفتار دو ویروس کرونا و یکجانبه گرایی آمریکا شده اند و برای مقابله با این دو ویروس، باید همگی متحد شده و به یکدیگر کمک کنیم.

رئیس جمهور روابط تهران – مادرید را رو به توسعه و پیشرفت خواند و ابراز امیدواری کرد با اراده‌ای که در مقام‌های ارشد ایران و اسپانیا وجود دارد، روابط اقتصادی دو کشور بدون تاثیرپذیری از تحریم‌های های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، بیش از پیش توسعه و تعمیق یابد.

سفیر جدید اسپانیا در تهران نیز با تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور اظهار کرد: روابط ایران و اسپانیا خوب است، اما همسو با ظرفیت‌های گسترده دو کشور نیست و باید شاهد شکوفایی این روابط بویژه در حوزه اقتصادی باشیم.

"لوئیس فیلیپه فرناندس دلاپینا" با تاکید بر اینکه کشورش از برجام حمایت می‌کند و معتقد است که برجام جایگزینی ندارد و همه باید برای حفظ آن بکوشند، گفت: اسپانیا در کنار اروپا پشتیبان حفظ برجام و رسیدن آن به نتایج مطلوب است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
خودتون هم میدونید اینا اروپاییها بدون اجازه آمریکا آب هم نمیخورن