سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خبرداد؛

ضرورت بکارگیری نیرو‌های متخصص و با مهارت در آتش نشانی

فخری گفت: آتش نشانان حافظ ایمنی و امنیت مردم هستند و باید این افراد دارای تخصص و با مهارت باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سفر به شهرستان گرمسار و در مراسم تجلیل از آتشنشانان که به مناسبت هفت مهرماه روز آتش نشان برگزار شد، با اشاره اینکه استان پهناور سمنان به لحاظ وسعت جز هفت استان برتر کشور است، اذعان داشت: استان سمنان در مسیر تردد زائرین قرار داشته و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد.

او در ادامه با بیان اینکه هزینه‌های زیادی متحمل آتش نشانان می‌شود، اما از کمترین میزان بودجه و اعتبارات در این بحث بهره‌مند هستند افزود: ضروری است در مقوله تخصیص اعتبارات به ویژه در شهرداری‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فخری با اشاره به مشکلاتی که در ایام شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شد، اظهار داشت: می‌توان استان سمنان را کارگاه عمرانی توصیف کرده در در این ایام نیز کار‌های عمرانی بطور جد پیگیری شده و هیچ خللی در انجام پروژه‌های عمرانی ایجاد نشده است و هر قدر این خدمات صمیمانه‌تر به مردم هبه شودمورد رضای خداوند متعال خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن گرامیداشت و تبریک روز آتش نشانی بیان کرد: آتش نشانی کاری دلی است وظیفه و پست و مقام نیست، لذا پرسنل خدوم آتش نشانی با حداقل حقوق و مزایا وظایف مرتبط با مردم را به انجام می‌رسانند تا برای مردم حادثه‌ای رخ ندهد.

او با تاکید بر بکارگیری افراد متخصص توانمند در حوزه آتش نشانی ابراز داشت: در شهرستان گرمسار به این امر توجه شده است و خوشبختانه ۲۶۸ نفر در کل استان در استخدام اتش نشانی هستند که این امر بالاتر از استاندارد تعریف شده در سطح کشوراست.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.