سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با افراد خاطی از قوانین کرونایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با درخواست از همه مردم استان برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی گفت : با افراد خاطی از قوانین کرونایی برخورد می‌‍شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نمی‌توان نسبت به سلامت و جان مردم بی تفاوت بود، گفت : در صورت ادامه بی توجهی به رعایت دستورالعمل ها به طور حتم مجازات‌هایی برای افراد بی مبالات تعیین و با این گروه‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

او گفت : در وهله اول با کسانی که بدون ماسک خدمات عمومی ارائه می‌دهند برخورد خواهد شد که از جمله این گروه‌ها رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ها و کارکنان ادارات هستند.

خوش اقبال بر استفاده از ماسک به عنوان شرط ارائه خدمات در ادارات استان تاکید کرد و افزود: حتما تیم‌های بازرسی به شکل سرزده از ادارات استان بازدید خواهند داشت و در صورت رعایت نشدن دستورالعمل ها با مسئول مربوطه برخورد لازم صورت می‌گیرد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به تعطیلی مدارس و اماکن آموزشی، افزود: با توجه به موج جدید کرونا و افزایش شمار مبتلایان در استان، در صورت لزوم محدودیت‌های بیشتری برای تردد در اماکن تجاری و محل‌های تجمع نیز اعمال خواهد شد.

او با تاکید بر لزوم توجه به حفظ سلامت مردم، ادامه داد: نمی‌توان شاهد این بود که عده‌ای با بی‌مبالاتی جان اکثریتی از مردم را به گروگان بگیرند و از این رو در مرحله بعد با افرادی که بی توجه به دستورالعمل های بهداشتی در سطح اجتماع تردد دارند، برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدید برای کنترل شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در جلسه آتی کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونای استان برای اعمال محدودیت‌های جدید و استمرار محدودیت‌های اعمال شده تصمیم گیری خواهد شد.

خوش اقبال با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی رسانه‌ها به مردم با ادبیات هشداری، افزود: ضمن تقدیر از همراهی رسانه‌های استان در آگاه سازی مردم، لازم است رسانه‌ها با محتوای اثر بخش و با ادبیات هشداری، مردم را نسبت به خطیر بودن شرایط و حفظ سلامت عمومی آگاه کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.