سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید تجهیزات آتش نشانی در مشهد با تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی مشهد تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهردار مشهد در آیین رژه آتش نشانان مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد همواره ایمنی را به عنوان یک موضوع مهم مد نظر دارد و هر ساله سعی بر توسعه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های انسانی مورد نیاز شهر مشهد دارد.

او افزود: اگر چه هنوز با استاندارد‌ها و سرانه‌های مطلوب تعریف شده جهانی در حوزه آتش نشانی کمی فاصله داریم، اما در سال‌های اخیر گام‌های موثری برداشته شده که کم نظیر بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: از پارسال عملیات احداث چهار ایستگاه آتش نشانی در مشهد آغاز شده که قرار است امسال به بهره برداری برسد، دو ایستگاه امسال بهره برداری شد و دو ایستگاه دیگر نیز که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید


یعقوبی بیان کرد: بعضی از خودرو‌های آتش نشانی همچون پلت‌فرم‌های ۷۲ متری که وارد چرخه عملیاتی سازمان آتش نشانی مشهد شده در کشور بی‌نظیر بوده است.

او تصریح کرد: سازمان آتش نشانی مشهد در حوزه سخت‌افزاری پیشرو، ایمنی مشهد در حد قابل قبولی تامین شده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه در حال حاضر بخش قابل توجهی از تماس‌ها با شماره ۱۲۵ آتش نشانی مربوط به مزاحمت‌های تلفنی است، تاکید کرد: آموزش و فرهنگسازی در کاهش ایجاد مزاحمت‌ها و افزایش آگاهی شهروندان بسیار تاثیرگذار است.

یعقوبی اظهار کرد: کارگروه ایمن‌سازی اماکن پر خطر از دو ماه پیش راه‌اندازی شده و آموزش‌ها، مشاروه‌ها و بازدید‌های مشترک زیادی انجام شده که به زودی گزارش کاملی از آن ارایه خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.