سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزیع واکسن آنفولانزا در استان کرمانشاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از آغاز توزیع واکسن آنفولانزا در استان خبر داد و گفت: این مرحله از توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا برای کادر بهداشت و درمان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز توزیع واکسن آنفولانزا در استان خبر داد و گفت : این مرحله از توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا برای کادر بهداشت و درمان از جمله پزشکان، پرستاران، رزیدنت‌ها، اینترن‌ها و همچنین تمامی کارورز‌ها و کارآموز‌ها که در حال آموزش هستند، است.

او گفت : تیم‌های معاونت بهداشتی دانشگاه جهت توزیع، تزریق واکسن آنفلوآنزا و ثبت در سامانه برای پرسنل بهداشتی و درمانی به مراکز تابعه دانشگاه و بیمارستان‌های کل استان اعزام شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سهمیه واکسن آنفلوآنزا را زا ۲۵۰ هزار دُز اعلام کرد و افزود: واکسن آنفولانزا به صورت مرحله مرحله به استان داده می‌شود که مرحله نخست با یک هزار و ۷۰۰ دُز واکسن آنفلوآنزا مخصوص کادر بهداشت و درمان است.

او با اشاره به اولویت گروه‌های در معرض خطر در مراحل بعدی توزیع واکسن، ادامه داد: کار توزیع در مراحل بعدی اختصاص سهمیه استان براساس دستورالعمل های ابلاغی انجام خواهد شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.