سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای بسط و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه تلاش کنیم

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: برای بسط و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه باید ایده و روش‌های جدیدی به کار ببریم و بیش از پیش در این زمینه تلاش کنیم.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مهمترین فرصت برای آشنایی با قرآن و معارف قرآنی دوره نوجوانی و جوانی است و برای بسط و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه باید ایده و روش‌های جدیدی به کار ببریم و بیش از پیش در این زمینه تلاش کنیم.

او افزود: در مسیر پیشبرد اهداف قرآنی با همیاری و همکاری مربیان پرورشی و کانون‌های قرآنی زمینه تربیت قرآنی و آشنایی دانش آموزان با نخبگان قرآنی و سبک‌های قاریان قرآنی مورد انتظار است.  

معتوکی برهمکاری نهاد‌های اقامه نماز و مساجد در مسیر پیشبرد اهداف قرآنی و آشنایی دانش آموزان با احکام و احادیث تاکید کرد و با اشاره به شرایط خاص کرونا ویروس و اهمیت فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی تصریح کرد: مربیان پرورشی و کانون‌های قرآنی و تربیتی با حضور در فضای مجازی  و بستر شاد شرایط آموزش مفاهیم قرانی، احکام و نماز را فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: مریم سبزه زاری دانش آموز پایه هشتم دبیرستان دوره اول فرزانگان رتبه اول رشته قرائت تحقیق و ادیان حسنی دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان ستارگان درخشان رتبه سوم رشته احکام  را از آن خود کردند و  علیرضا سواری دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان ابن سینا در رشته قرائت تحقیق و حسین سعیداوی دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان علامه طباطبایی در رشته احکام توانستند  مقام اول استانی را کسب کردند.

این مقام مسئول در پایان کسب رتبه‌های برگزیده قرآنی توسط دانش آموزان را به خانواده‌های آنان و جامعه قرآنی تبریک گفت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.