سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش سازمان غذا و دارو به خبر ۱۰ برابر شدن قیمت داروی بی‌حسی دندانپزشکی

سازمان غذا و دارو در جوابیه‌ای به باشگاه خبرنگاران جوان نسبت به خبر افزایش ۱۰ برابری قیمت کارپول‌های دندانپزشکی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان غذا و دارو در واکنش به خبر ۱۰ برابر شدن قیمت داروی بی‌حسی دندانپزشکی که در باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده بود، اعلام کرد: قیمت کارپول‌های دندانپزشکی از اردیبهشت ۹۸ تا خرداد ۹۹ مشمول ۲۰ درصد افزایش قیمت سالانه شده است و موضوع افزایش ۱۰ برابری قیمت کارپول‌های دندانپزشکی خلاف واقع است.

متن جوابیه به شرح زیر است:

سردبیر محترم سایت باشگاه خبرنگاران جوان

در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ ۲۸ تیرماه ۹۹ با عنوان «قیمت داروی بی حسی دندانپزشکی ۱۰ برابر شد» در این سایت، جوابیه سازمان غذا و دارو جهت درج در آن خبرگزاری ارسال می‌گردد.

قیمت کارپول‌های دندانپزشکی از اردیبهشت ۹۸ تا خرداد ۹۹ مشمول ۲۰ درصد افزایش قیمت سالانه شده است؛ لذا موضوع افزایش ۱۰ برابری قیمت خلاف واقع است.

سازمان غذا و دارو سامانه‌ای را برای ثبت نام کارپول ویژه دندانپزشکان طراحی کرده است که با ثبت اطلاعات خود و گرفتن تائیدیه از سازمان غذا و دارو میزان سهمیه کارپول خود را از نزدیک‌ترین داروخانه دریافت می‌کنند.دو شرکت داخلی تولید کارپول را بر عهده دارند و توزیع آن در داروخانه‌های منتخب صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
خدا ظلم نظام پزشکی و دندون پزشکا رو از زمین برداره. چرا اینقدر دستمزد بالا میگیرن. یه دندون پر کردن مگه چقدر سختی داره؟ خدا ما رو به آدم های مومن و با انصاف واگذار کنه.