سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر فضای مجازی سپاه فجردر کشور

معاون تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر استان فارس گفت: مرکز آموزش سازمان فضای مجازی سپاه فجر با توجه به عملکرد مناسب و فعالیت‌های موثر یکسال اخیر، عنوان برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن باقری معاون تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر استان فارس گفت: مرکز آموزش سازمان فضای مجازی سپاه فجر با توجه به عملکرد مناسب و فعالیت‌های موثر یکسال اخیر، عنوان برتر کشور را کسب کرد.

او، این موفقیت را مرهون تلاش ها، زحمات و پیگیری‌های مجدانه بسیجیان و مسئولین تربیت و آموزش نواحی شهرستانی دانست و گفت: سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در یکسال اخیر به صورت جهادی در حوزه آموزش فضای مجازی و سواد رسانه‌ای پای کار آمده است و این موفقیت حاصل زحمات کادر اجرایی سازمان و مسئولین تربیت و آموزش نواحی شهرستانی در استان است.

باقری گفت: برگزاری گسترده کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی حضوری فضای مجازی و سواد رسانه‌ای در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان، مدارس و دانشگاه ها، ادارا‌ها و نهاد‌های مختلف، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش مجازی در استان و کشور و تولید محتوا‌های آموزشی برای استفاده عموم علاقمندان و مخاطبان از جمله فعالیت‌های معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر است.

او، کسب این عنوان برای دومین سال متوالی را نوید اتفاقات خوب در عرصه فضای مجازی استان فارس دانست و گفت: خوشبختانه ما تاکنون توانسته‌ایم با اجرای گسترده نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در استان فارس و کسب این عنوان پرچم دار آموزش فضای مجازی در کشور باشیم.

معاون تربیت وآموزش فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به این که فعالیت در عرصه آموزش فضای مجازی و سواد رسانه‌ای نیازمند همکاری و همراهی همه مجموعه‌های تاثیر گذار در استان است، گفت: با به کارگیری همه ظرفیت‌های استان در برای استفاده از فرصت‌های حداکثری و کاهش‌ها آسیب‌های فضای مجازی در استان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا استان فارس را به عنوان قطب سواد رسانه‌ای در کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.