سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳۷خانوار مددجوی بهزیستی فنوج از طرح نان مهربانی بهره‌مند شدند

رییس اداره بهزیستی فنوج گفت: ۱۳۷خانوار با ۴۱۱ نفر از مددجویان و معلولان بهزیستی این شهرستان با همت بهزیستی و همکاری موسسه «نیک گامان جمشید» تهران از طرح نان مهربانی بهره‌مند شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا آبذر رییس اداره بهزیستی فنوج اظهارداشت:  طرح نان مهربانی با هدف رفاه و تامین نان مددجویان و معلولان در نانوایی‌های فنوج، مسکوتان، کتیچ و محترم آباد در حال انجام است.

او بیان کرد: بهزیستی فنوج در چهار حوزه اجتماعی و توانبخشی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی مشغول به فعالیت است و یکهزار و ۳۰۰ خانوار در حوزه اجتماعی و توانبخشی اعم از زنان سرپرست خانوار، مطلقه و متارکه و مردان از کار افتاده (بیماران صعب العلاج)، معلولان(جسمی حرکتی، ذهنی، شنوایی، صوت گفتار، روانی، بینایی)مورد حمایت خدمات مستمر و معشیتی هستند.

رییس اداره بهزیستی فنوج گفت:این سازمان در سال «جهش تولید» با همکاری خیران که یکی از اهداف متعالی سازمان بهزیستی جذب مشارکت‌های مردمی و خیران استانی و کشوری محسوب می‌شود مشغول به فعالیت است.

او  بیان کرد: باید بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در فنوج مشارکت در امر خیر را بین مردم نهادینه و مشارکت‌های مردمی را فراگیر و عمومی کنیم تا موفقیت بیشتری را برای جامعه هدف داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.