سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش نسبی دمای هوا طی روز‌های آینده در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از کاهش نسبی دمای هوا طی چهار روز آینده در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امشب به دلیل نفوذ پرفشار سطح زمین و جریانات مرطوب خزری (گاهی با وزش باد تند) بر میزان ابرناکی افزوده می‌شود؛ بنابراین طی چهار روز آینده آسمان استان غالباً نیمه ابری، در ساعات اولیه صبح و در طول شب‌ها ابری و مه آلود همراه با هوای نسبتاً سرد پاییزی پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: عصر امروز و امشب تا صبح فردا، در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و شمالی استان اردبیل بارش پراکنده و خفیف باران (در مناطق کوهستانی توام با رگبار موقت) نیز انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از نظر دمایی نیز از فردا دمای هوا کاهش داشته و هوای نسبتاً سرد در ساعات شبانه (بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) تا روز پنجشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

محمدی افزود: توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در خصوص تنظیم دمای واحد‌های صنعتی حساس (گلخانه ها، دامداری‌ها و کندوی زنبور عسل) توصیه می‌گردد.

او اظهار داشت: از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با حاکمیت شرایط پایدار جوی، آسمان استان اردبیل غالباً صاف همراه با افزایش نسبی دما در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.