سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت‌ دنا پلاس توربو اتوماتیک و رانا پلاس مشخص شد

براساس دعوتنامه ارسالی ایران خودرو به مشتریان،قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک و رانا پلاس مشخص شد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،قرار بود خودروی رانا پلاس تابستان امسال با قیمت خالص کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان (بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، هزینه بیمه، شماره گذاری، عوارض و…) به بازار بیاید، اما انجام نشد.حال قرار است سری اول رانا پلاس با قیمت ۱۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا پایان پاییز به دست ثبت نام کنندگان برسد.

با توجه به اینکه دنا پلاس توربو اتوماتیک با شش ماه تاخیر به دست مشتریان می رسد، شورای رقابت تصمیم گرفته است تا دو معیار قیمتی را برای حواله داران بهار و تابستان ۹۹ این خودرو اعلام کند؛ برهم اساس است که می‌بینیم دعوتنامه‌های مشتریان بهار دنا پلاس توربو اتوماتیک، بر مبنای قیمت مصوب ۲۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان صادر شده است.

حال با توجه به اتفاقات چند روز اخیر،دعوتنامه‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک برای مشتریان سه ماهه دوم امسال با قیمت مصوب در محدوده ۳۰۲ میلیون تومان صادر شده است.

براساس دعوتنامه ارسالی ایران خودرو به مشتریان، قیمت خودروی رانا پلاس با موعد تحویل مهر ۹۹ ، مشخص شد.

ایران خودرو قیمت این محصول را برای مشتریانی که قبلا آن را ثبت نام کرده بودند، ۱۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کرده است.


بیشتر بخوانید

مهمترین تغییرات خودرو رانا+ نسبت به خودرو رانا به شرح زیر است:

مجموعه داشبورد (بهبود گرین)

مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی و مجموعه ‏کلیدهای‏ شیشه ‏بالابر در‌ها و آینه‏ برقی‏ جدید

مجموعه رودری‌ها (طرح پارچه جدید)

چراغ‌های جلو و عقب جدید

جلو پنجره طرح جدید

مجموعه صندلی‌ها با روکش جدید (مشابه پژو ۲۰۷)

ایزوفیکس

دستگیره‌ها و زه‌های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک)

غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلید‌های کنترلی (MFC)

آینه‌های جدید برقی راهنما دار

دسته راهنما و دسته برف پاک کن طرح

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ماشینهای پرمصرف وپرهزینه وکم کیفیت درمقابل خودروخارجی
حسین پورخزایی
۱۰:۲۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
مگه نه آینه که دنا و سمند هر دو براساس یک پلتفرم و شاسی درست میشوند؟ حال بین این دو باید 200ملیون تفاوت باشه!؟ تو را خدا ی آدم با انصاف و با وجدان تو مسئولین جمهوری اسلامی پیدا نمیشه که به داد مردم بیچاره ای که ولی نعمتشان هستند برسه؟ توی شورای رقابت و ایران خودرو چه خبره ؟
حسین ۳۰
۱۴:۳۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
باید بگیم شورای رفاقت نه شورای رقابت
بی پناه
۱۹:۵۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
پس پول ما که ۱۳ ماه باش سرمایه گذاری کردید،چی؟اونهم به نرخ دلار آنموقعه حساب کنید،چون اگه کاه خریده بودیم الان سه برابر شده بود ،اونوقت شما خجالت نمیکشید ۲۰۰ میلیون اضاف کردید به حلبی که میخواهید تحویل بدید،کدوم کارمند و کارگری چنین پولی داره،البته میدونید که خیلی ها انصراف میدن یا حواله رو میفروشن و شما سودشو میبرید.بالاخره جواب پس میدید.
حسین ۳۰
۱۰:۱۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ایران خودرو کل ثبت نام های بهار و تابستان رو ظرف دو سه ساعت انجام داده وبنا به شلوغی سایت شانس طرف افتاده تابستان و این انتخاب خودش نبوده خود ایران خودرو هم این جریان رو به خوبی میدونه اونوقت پول ملت بیچاره رو هم یه سال و خورده ای گرفته تحویل تو ارزونی لوازم یدکیشو تعمین کرده حالا بعد از چندین ماه خلف وعده بین ثبت نام بهار و تابستان که با اختلاف دقیقه ای موفق به ثبت نام شدن ۵۰ میلیون اختلاف گذاشته دمتون گرم انگار میخواد لامبورگینی تحویل بده با این قیمت گذاریش اگه یه دونه از این ها رو تونستیدمثلا تو امارات با این قیمت بفروشید اونوقت بهتون میگن خودرو ساز
یاکریم
۱۶:۲۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
شما وقتی یه خدماتی رو میدی با یه نرخ از قبل اعلام شده، بعد میبرین بالا قیمت رو
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
الان این مواردی که نوشتید آپشن حساب میشه؟!