سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کریمی:

نگذاریم قهرمانان واقعی کشور از خاطره‌ها محو شوند

فرمانده سپاه روح الله گفت: نگذاریم قهرمانانی که در دفاع از اسلام و انقلاب و کشور از تمام هستی و جان خود گذشتند از خاطره‌ها محو شوند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه جلسه شورای و تجلیل از ۴۰ نفر از پیشکسوتان و رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان محلات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: همچنان که رهبری تاکید کرده نگذاریم قهرمانان واقعی کشور که روزگاری در دفاع از اسلام و انقلاب و کشور از تمام هستی و جان خود دریغ نکردند یادشان از خاطره‌ها محو شود

سردار کریمی افزود: البته این تجلیل از حیث مالی هیچ ارزشی در قبال زحمت‌هایی که این عزیزان کشیده اند ندارد و فقط بحث معنوی آن است که مورد
تاکید مقام معظم رهبری هم هست ضمن اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را به کمک این عزیزان به نسل جوان انتقال دهید.

او اضافه کرد: یکی از برنامه‌های شاخص چهل سالگی دفاع مقدس تجلیل از حدود یک میلیون نفر پیشکسوت دفاع مقدس است که ۲۷ هزار نفر از این عزیزان متعلق به استان مرکزی هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز هم در شهرستان محلات در جلسه شورای اداری این شهرستان به صورت نمادین از ۴۰ نفر از پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان محلات تجلیل شد.

همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان محلات از چندین پروژه محرومیت زدایی و جهیزیه‌های اهدایی به نیازمندان در این شهرستان رونمایی شد.

این جهیزیه‌ها ۳۰ سری به ارزش یک میلیارد تومان هستند که از طرف بنیاد احسان و با مساعدت نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اهدا شده تا بدست بسیجیان سپاه ناحیه محلات به عروس و داماد‌های نیازمند اهدا شود.

سردار کریمی در بدو ورود به همراه جمعی از مسئولین شهرستان محلات از خانواده شهید محمد جوادسخاوتی دیدار کردند و از صبر و شکیبایی این خانواده معظم تجلیل کردند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.