سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت موشن استرپ «نجات هولیر»

مسئول هنر‌های رقومی بسیج کرمانشاه از ساخت موشن استرپ «نجات هولیر» با موضوع تاثیرگذاری حضور حاج قاسم سلیمانی در جلوگیری از هجوم داعش خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عابدین محمدی مسئول هنر‌های رقومی بسیج کرمانشاه در خصوص ایده ساخت موشن استرپ «نجات هولیر» گفت : از زمان شهادت سردار سلیمانی بر خودمان واجب دانستیم که به عنوان یک تیم هنری دین خود را هر چند کم و ناچیز به این شهید والامقام ادا کنیم.

او گفت : یکی از فعالیت‌های بزرگ و انسانی از سردار سلیمانی، مقاومت و ایستادگی در مقابل گروه تروریستی داعش بود که قصد اشغال شهر اربیل را داشتند، ولی حضور سردار سلیمانی مانع این کار شد.

مسئول هنر‌های رقومی بسیج کرمانشاه افزود: ما یک شخصیت و قهرمان واقعی داریم که می‌توانیم این بزرگوار را در قالب فیلم به مخاطب نشان بدهیم؛ این شخصیت مثل شخصیت‌های غربی نیست که همه ریشه در خیال پردازی و تخیل دارند.

محمدی با اشاره به روند ساخت این موشن استریپ، گفت: طرح اولیه با استفاده از مطالبی که در خبرگزاری‌های داخلی و خارجی بود استخراج شد و بعد از آن سفر ۱۵ روزه‌ای با هماهنگی سپاه قدس و قرارگاه رمضان به شهر کرکوک داشتیم که مرز بین منطقه کردنشین و عرب نشین عراق است و بعد از آن آماده سازی فیلم‌نامه و متن نریشن از زبان یک مبارز کرد قالب کار را برای اجرای موشن استریپ انتخاب کردیم و در آخر حدود سه ماه کار طراحی پلان‌ها طول کشید و یک ماه هم مشغول کار تدوین بودیم.

او در مورد تولید کار «نجات هولیر» گفت: تهیه کنندگی این کار با صدا و سیمای مرکز کرمانشاه بود و همچنین مشارکت و هماهنگی اصلی توسط مرکز هنر‌های رقومی بسیج کرمانشاه صورت گرفت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.