سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان راهداری بر تکمیل قطعه یک آزادراه تبریز- زنجان تاکید کرد

معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سرعت بخشی در تکمیل قطعه یک آزادراه تبریز - زنجان در ۲۰ کیلومتر اول از ورودی تبریز ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،خداد مقبلی معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تا پایان فصل کاری باید اقدامات لازم برای تکمیل رمپ‌های پل اول ورودی این آزادراه از سمت تبریز و تونل‌های شیبلی توسط شرکت آزادراه تبریز- زنجان انجام شود.

او با تاکید بر ادامه اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه تبریز- زنجان  افزود: برخی مشکلات بر سر راه پیمانکار این پروژه وجود دارد که باید نسبت به رفع آن‌ها اقدام لازم انجام شود تا اجرای عملیات بهسازی ادامه یابد.

او به همراه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، معاون بهره برداری شرکت ساخت و توسعه آزادراه‌ها از روند اجرای بزرگراه تبریز- ارومیه نیز بازدید کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات اجرای این پروژه و ایمن سازی آن آشنا شد.

 معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به آذربایجان شرقی همچنین از عملیات بهسازی جاده میانه –هشترود و عملیات اصلاح نقاط پرتصادف راه‌های روستایی شهرستان میانه بازدید کرد.

آزادراه زنجان-تبریز بخش چهارم از بزرگراه تهران - تبریز است که از شهر زنجان شروع شده و در نزدیکی تبریز به کمربندی جنوبی این شهر، بزرگراه شهید کسایی، متصل شده و پس از عبور از منطقه صنعتی غرب تبریز به جاده ۱۴ ایران متصل می‌شود.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.