سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب دروازه بان، اولویت صنعت نفت در نقل و انتقالات تابستانی

باشگاه صنعت نفت آبادان که ۲ دروازه بان اصلی خود را از دست داده، قصد دارد دروازه بان جدیدی به خدمت بگیرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پایان لیگ نوزدهم چند بازیکن کلیدی خود را از دست داد که در میان آن‌ها نام ۲ دروازه بان اصلی این تیم، یعنی ناصر سالاری و محمد دریس به چشم می‌خورد.  

سیروس پورموسوی پس از پذیرش هدایت زردپوشان آبادانی نام بازیکنان مدنظر خود را به مسئولان باشگاه اعلام کرد تا برای جذب آن‌ها دست به کار شوند.  

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های پورموسوی، جذب دروازه بانی مطمئن برای لیگ بیستم است. به همین منظور باشگاه با چند دروازه بان مذاکراتی انجام داده که تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.


بیشتر بخوانید:


با جدایی دریس و سالاری که به ترتیب دروازه بانان جوان و باتجربه‌ای به شمار می‌رفتند و در فصل اخیر نمایش‌های خوبی درون دروازه تیمشان داشتند، اکنون مسئولان باشگاه به دنبال جذب یک دروازه بان جدید هستند، اما جذب یک دروازه بان مطمئن و شش دانگ برای صنعت نفت کار بسیار سختی است، زیرا با ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی، این تیم نمی‌تواند از دروازه بان خارجی در ترکیب خود بهره ببرد و از طرف دیگر بیشتر سنگربانان درجه یک داخلی هم با تیم‌های دیگر قرارداد دارند و بقیه آن‌ها نیز برای ایستادن درون دروازه هر تیمی رقم‌های سنگینی را طلب می‌کنند که پرداخت آن از توان تیمی مانند صنعت نفت آبادان خارج است.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.