سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از مرحله نخست مرکز جامع سرطان همدان تا پایان آبان ماه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گفت: تا پایان آبان ماه بخشی از مرکز جامع سرطان همدان به بهره برداری خواهد رسید.

دکترفریبرز نیاستی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همداندر بازدید از مرکز جامع سرطان منطقه غرب کشور که با حضور فرماندار و حمید رضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین انجام شد گفت: مرکز جامع سرطان در منطقه غرب کشور با مشارکت بنیاد مرحوم فرشچیان در همدان به زودی به بهره برداری می رسد.

او با بیان اینکه اجرای این طرح ازسال ۹۷ آغاز شده است افزود:برای ساخت این مرکزدرمانی تخصصی تا کنون حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز داشت: مرحله نخست ساخت این مرکز حدود ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان آبان برای ارائه خدمات به بیماران آماده می‌شود.

نیاستی با بیاناینکه مرکزجامع درمان سرطان با زیر بنای ۲۴ هزارو متر مربع و ۲۲۰ تخت بیمارستانی راه اندازی خواهد شد،  اظهار کرد: این مرکز مجهز به بخش‌های ید درمانی، شیمی درمانی و جراحی‌های تخصصی و کلنیک ها‌ی ویژه برای درمان انواع سرطان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در این مرکزدرمانی بیمار سرا یا همراه سرا هم ساخته شده تا بیماران غیر بومی همدان و همراهان آن‌ها برای تکمیل فرایند درمان اسکان داده شوند.

نیاستی بیان کرد: برای تجهیز مرکز جامع سرطان همدان دستگاه‌های سی تی اسکن، سی می‌لیتورو دستگاه دوزیمیتر بااعتباری بالغ بر یک میلیون یورو خریداری شده است که به محض ترخیص از گمرک به همدان منتقل می‌شوند.

او از پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای مرحله دوم این مرکز درمانی هم خبر داد و افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است که در سفر اخیرآقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ۱۰۰ میلیارد تومان آن تامین و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگررا هم بنیاد فرشچیان تخصیص می‌دهد.
حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین و حسین افشاری فرماندار همدان امروز با بازدید ازاین مرکز درمانی روند پیشرفت آن را بررسی کردند.

انتهای پیام/غ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.