سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد:

لیگ بسکتبال تعطیل شود، قرارداد بازیکنان خارجی فسخ خواهد شد/ تمام بازیکنان تیم آویژه مشهد در قرنطینه‌اند

جلیلی گفت: اگر به هر دلیلی لیگ برتر بسکتبال ایران متوقف و یا تعطیل شود قرارداد بازیکنان خارجی فسخ می‌شود.

مجید جلیلی سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جذب ۲ بازیکن خارجی اظهار داشت: تیم بسکتبال آویژه مشهد با توجه به از دست دادن چند بازیکن خود و در اختیار داشتن بازیکنان بومی نیاز به تقویت داشت که بر همین اساس با چند بازیکن وارد مذاکره شدیم که در نهایت با ۲ بازیکن صربستانی به توافق رسیدیم و به مدت یک فصل با آن‌ها قرارداد خواهیم بست.

وی افزود: الکساندر پونیاویچ با ۲ متر قد در پست ۳ و نیکولا یفتیچ با ۲ متر و ۵ سانتی متر در پست ۵ هر دو از کشور صربستان هستند که در این فصل تیم آویژه مشهد را همراهی خواهند کرد. این ۲ بازیکن در تیم‌های مطرح لیگ بسکتبال صربستان مشغول بوده اند که برای فصل آینده با آن‌ها به توافق رسیدیم. سرجان ایوانوویچ هم که برای دومین سال پیاپی هدایت این تیم را برعهده گرفته است، این هفته و هفته آینده هم بازیکنان صربستانی ما وارد ایران می‌شوند و پس از انجام تست‌های کرونا و پزشکی به تیم ملحق خواهند شد.

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد در خصوص قرارداد این ۲ بازیکن صربستانی عنوان کرد: سال گذشته شیوع بیماری کرونا و ناتمام ماندن لیگ، برای باشگاه ها مشکلاتی ایجاد کرد و بر همین اساس برای بازیکنان خارجی بندی را در نظر گرفتیم که اگر به هر دلیلی لیگ برتر بسکتبال ایران متوقف و یا تعطیل شود، قرارداد این بازیکنان خارجی فسخ می‌شود و اگر هم لیگ ادامه داشت باشد برای فصل آینده تمدید خواهد شد.

جلیلی درباره اعضای کرونایی و تمرینات تیم آویژه مشهد گفت: تمرینات ما ۱۰ روز پیش آغاز شده بود و طبق شیوه نامه‌های دریافتی از فدراسیون تمام نکات از بدو ورود بازیکنان به رختکن رعایت می‌شد، اما متاسفانه کرونا به اردوی ما رخنه کرد و ۵ تن از اعضای ما را با این ویروس درگیر کرد. در حال حاضر تمام اعضای تیم در قرنطینه هستند تا هفته آینده تست مجدد کرونا بدهند و در صورت منفی شدن جواب تست ها، تمرینات تیم از سر گرفته می‌شود.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.