سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از مجموعه ورزشی چند منظوره روستای کوییک عزیز

از مجموعه ورزشی چند منظوره روستای کوییک عزیز با حضور جانشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان این شهرستان بهره‌بردای شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوروز اکبری فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت : مجموعه ورزشی چند منظوره روستای کوییک عزیز با مساحت یک هزار و ۶۰ مترمربع با بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای استفاده و رفاه حال جوانان این منطقه مرزی به همت سپاه ناحیه سرپل ذهاب احداث شده است.

او گفت : در راستای خدمت به مردم و افزایش سلامت عمومی جامعه به ویژه قشر جوانان همه نهاد‌ها در کنار سپاه و با همکاری یکدیگر در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و افزایش رغبت به ورزش در کنار هم برآمده ایم.

جانشین سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تکریم خانواده‌های ایثارگران، گفت: پس از زلزله سال ۹۶ در این منطقه تلاش کنیم تا دوباره با ایجاد فضا‌ها و تجهیزات ورزشی در محلات و روستا‌ها نشاط اجتماعی را در بین مردم بویژه جوانان فراهم سازیم.

 مرتضی مرادی با بیان این که شور سازندگی موجب نشاط اجتماعی و تزریق روحیه امید و طراوت در جامعه می‌شود، افزود: موج خدمت رسانی به برکت بسیج در سراسر کشور همچون دریایی در جریان است و باید شکرگزار این نعمت باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.