سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری شدن ۴۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در کرمانشاه

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم اکنون ۴۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، گفت : متاسفانه در روز‌ها و هفته‌های اخیر شاهد افزایش تعداد موارد بستری در استان بر اثر ابتلا به کرونا هستیم.

او گفت : در شبانه‌روز گذشته ۵۱ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴ هزار و ۴۰۱ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون ۴۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته سه هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۹۵ نفر رسید.

او ادامه داد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲ هزار و ۵۶۳ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۵۶۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

شکیبا افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۶۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.