سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنده گیری سگ‌های ولگرد درخراسان جنوبی / شهروندان مشکل سگ‌های ولگرد را به ۱۳۷ اطلاع دهند

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از زنده گیری سگ‌های ولگرد توسط اکیپ زنده گیری شهرداری و حل مشکل مزاحمت این حیوانات از طریق سامانه ۱۳۷ خبر داد.

محمد زاده معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: بنابر تفاهم نامه‌ای که با سمن‌ها (NGO) منعقد شده نسبت به زنده گیری سگ‌های ولگرد و بلا صاحب در سطح شهراقدام شده است.

او افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تجمع و ایجاد مزاحمت سگ‌های ولگرد با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته تا نسبت به جمع آوری و انتقال این حیوانات به پناهگاه‌های مربوطه اقدام شود.

محمد زاده تصریح کرد: اقدامات خوبی در زمینه واکسیناسیون، غربالگری، تغذیه و ارائه تمامی خدمات بهداشتی در این پناهگاه‌ها با همکاری دامپزشکی استان انجام شده است


بیشتر بخوانید


معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند ادامه داد: تعداد ۲۷۰ قلاده سگ بلا صاحب درپناهگاه‌ها نگهداری می‌شوند و روزانه ۲۵۰ کیلوگرم تغذیه برای آن‌ها در نظرگرفته شده است.

او عنوان کرد:بحث عقیم سازی سگ‌های ولگرد در پناهگاه زیر نظر دامپزشک انجام و هر هفته یک روز مورد معاینه و بازدید قرار می‌گیرند.

محمد زاده بیان کرد: این سگ‌ها به هیچ عنوان معدوم نمی‌شوند وتوسط اکیپ زنده گیری شهرداری و بدون استفاده از سلاح گرم یا بیهوشی جمع آوری می‌شوند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.