سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمانی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت : از ۳۱ شهریورماه، ۹ تیم تخصصی، فوق‌تخصصی و عمومی در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان در اختیار مردم استان قرار گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا منصوری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت : سازمان بسیج جامعه پزشکی در سال ۷۲ با هدف محرومیت‌زدایی با حضور تیم‌های بسیج جامعه پزشکی در قالب تیم‌های تخصصی، فوق تخصصی و عمومی در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین شکل گرفت.

او در خصوص خدمات ارائه شده از سوی سازمان بسیج جامعه پزشک استان با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفت : از ابتدای شیوع این بیماری در قالب هماهنگی بین دانشگاه علوم پزشکی و سپاه در قالب غربالگری در راستای کنترل بیماری کرونا ویروس، ضدعفونی معابر و... پای کار بوده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه افزود: به طور کلی هر جایی که دانشگاه احساس نیاز کرده چه در بخش پزشکی و چه در بخش پرستاری کمبود‌ها را جبران کرده‌ایم.

او ادامه داد: نقاهتگاه‌های خوبی با ۶۰۰ تخت توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان ایجاد شده که نقطه قوتی برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود تا با قوت بیشتری کار خود را انجام دهند.

منصوری به حضور در ادرات در راستای غربالگری کارکنان اشاره کرد و افزود: همواره با حضور در مراکز درمانی با حضور مسئولان قدردان خدمات مدافعان سلامت هستیم.

این مسئول با اشاره به اعزام تیم‌های تخصصی، فوق تخصصی و عمومی در ایام هفته دفاع مقدس به نقاط مختلف استان، گفت: از ۳۱ شهریورماه ۹ تیم که یکی در حوزه شهر کرمانشاه و هشت تیم دیگر به شهرستان‌های استان در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم اعزام شده‌اند.

او افزود: تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه شامل فوق تخصص گوارش و کبد، فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری اطفال، فلوشیپ فوق تخصصی بیهوشی قلب، متخصص اطفال، متخصص قلب و عروق، جراح دندانپزشک و پزشک عمومی به شهرستان‌های مرزی اعزام شده یا در حال اعزام است.

منصوری ادامه داد: در این برنامه تمامی خدمات درمانی، از جمله ویزیت و ارائه دارو‌های تخصصی به صورت رایگان در اختیار مردم استان قرار می‌گیرد.

او گفت: تیم‌های عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان نیز در قالب شهید رهنمون چهارشنبه اول هر ماه به ۲۰ نقطه کم‌برخوردار استان اعزام می‌شوند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.