سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی مددجویان کمیته امداد دزفول از تسهیلات خودکفایی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خودکفایی و کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود رحیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: تسهیلات قرض الحسنه خودکفایی و کارگشایی در نیمه نخست امسال به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

او با بیان اینکه تسهیلات مذکور در قالب ۱۸۰ فقره و از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دزفول پرداخت شده است، افزود: ۱۷۳ فقره تسهیلات با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و ۷ فقره با اعتبار یک میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی بود.

رحیمی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در زمینه‌های درمان، تحصیل، ودیعه مسکن و معیشت است و موجب حفظ عزت نفس و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود، تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دزفول در سال ۱۳۹۴ با هدف گسترش فرهنگ یاری رساندن به افراد نیازمند و گره گشایی از نیازمندی‌های مردم محروم این شهرستان تأسیس و راه اندازی شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول با تاکید بر اینکه کمک‌های مردمی و سرمایه گذاری خیران دزفول در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این شهرستان در یاری رساندن بیش از پیش به افراد نیازمند تاثیرگذار است، بیان داشت: از مردم و خیرین خواهشمندیم با افتتاح حساب و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این شهرستان یاری دهنده افراد نیازمند باشند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.