سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم فوتبال پدیده داراب به هرمزگان نمی رود

فرماندار شهرستان داراب گفت: مخالف خروج تیم پدیده فوتبال داراب هستیم و این تیم پایه ای را حفظ خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مظفری فرماندار شهرستان داراب، بیان کرد: پس از درگذشت مدیر سابق تیم فوتبال پدیده داراب مدیر جدید تیم پیشنهاد واگذاری تیم فوتبال به استان هرمزگان را ارائه کرد که با مخالفت فرمانداری و مردم داراب مواجه شد.

او، با اشاره به اینکه مدیرعامل تیم فوتبال پدیده داراب که در واقع نماینده استان فارس در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور است درخواست انتقال این تیم به هرمزگان را دارد، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان داراب با این موضوع موافق نیست که پارسال نیز ۲۰۰ جلسه تمرین زمین و شش ماه خوابگاه را در اختیار آن قرار داده و در حال حاضر نیز  آماده حمایت‌های لازم از این تیم است.

مظفری با بیان اینکه  مجموعه شهرستان داراب با تمام توان و امکانات در خدمت این تیم است، ادامه داد: جوانان بسیار توانمندی در داراب فعالیت می‌کنند که با توجه به اینکه تیم امید داراب هم در رقابت‌ها حضور دارد به هیچ عنوان نمی‌گذاریم تیم جوانان ما از شهرستان و استان فارس خارج شود.

فرماندار شهرستان داراب، افزود: با انتخاب هیأت مدیره‌ای قوی شاهد فعالیت و موفقیت این دو تیم که سرمایه استان فارس هستند باشیم.

او، با تاکید بر اینکه  علاوه بر تیم امید و جوانان شهرستان داراب به داشتن تیم بزرگسال فوتبال در آینده می‌اندیشد، اضافه کرد: بی تردید با حضور چنین سرمایه‌های انسانی در استان شاهد حضور بازیکنان به نامی از استان فارس در تیم‌های بزرگ و تیم ملی خواهیم بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.