سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت پنبه کاران نامساعد است

مدیر عامل کارخانه نساجی کاشمر گفت: اگر تاکنون کسی به دنبال حل مشکلات پنبه‌کاران نبوده به این دلیل است که این محصول قوت روزانه نیست؛ در حالی که غذا و پوشاک در دنیا دو صنعت فوق‌العاده زیربنایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مجتبی صمیمی مدیر عامل کارخانه نساجی کاشمر در نشست خبری دومین همایش ملی روز جهانی پنبه در کاشمر گفت: در وضعیت فعلی نه تنها کسی کمک نمی‌کند بلکه باید التماس کنیم تا سنگ اندازی نکنند. بانک‌ها جمهوری خودمختار هستند و به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و استان و حتی دستورات صادرشده از سوی وزیر، توجهی ندارند.

او افزود: اگر چه بخش کشاورزی گسترده‌ترین بخش خصوصی اقتصادی ایران محسوب می‌شود که آغاز آن توسط کشاورز در دورافتاده‌ترین مناطق صورت می‌گیرد، اما این افراد عمدتا ضعیف‌ترین قشر جامعه در رساندن درخواست خود به گوش متولیان است.

مدیر عامل کارخانه نساجی کاشمر ادامه داد: رسالت ارسال و رساندن پیام کشاورزان به گوش مسئولان و متولیان بر دوش رسانه‌هاست. اگر این اتفاق به نحو مطلوبی بیفتد، در کمتر از سه سال پنبه جایگاه خود را پیدا می‌کند.

صمیمی بیان کرد: هر چند پنبه‌کاران رسالتی برای خود ترسیم کرده و متعهد هستند که سطح زیرکشت را افزایش دهند، ولی ما متعهد به حمایت از آنان نیستیم، چون فقط باید قوانین را اجرا کنیم؛ در صورتی که این نوع اجرا تبعاتی دارد که این قشر را نابود خواهد کرد.


انتهای پیام//م. د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.