سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم سوارز در سقوط احتمالی یوونتوس به دسته پایین‌تر

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ایتالیا از فیفا تقاضا کرد مجازات سختی برای یوونتوس توسط فیفا در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لوییس سوارز بازیکن اروگوئه ای دنیای فوتبال پیش از پیوستن به تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا قرار بود به تیم یوونتوس ایتالیا بپیوندد و به همین منظور برای دریافت تابعیت این کشور در امتحان زبان ایتالیایی هم شرکت کرد. اما منابع ایتالیایی اعلام کردند این بازیکن از قبل جواب سوالات را می دانسته و در پاس کردن این امتحان تقلب کرده است.

مارکو دونزلی، رئیس  انجمن حمایت از  حقوق مصرف کنندگان در ایتالیا از فیفا خواست که باشگاه یوونتوس را به دلیل  تقلب عجیب سوارز در امتحان زبان ایتالیایی با مجازات سختی رو به رو کند. رئیس این انجمن به روزنامه Corriere dello Sport گفت: اگر دخالت مستقیم باشگاه یوونتوس در پرونده آزمون زبان ایتالیایی سوارز تأیید شود، فیفا باید یوونتوس را به شدت مجازات کند. نظم لیگ ایتالیا در معرض خطر است. باشگاه یونتووس در حال لگدمال کردن منافع اقتصادی ایتالیا است و نباید برای جذب هر بازیکن ارزنده‌ای دست به کار خط بزند.

وی افزود: این آزمون باید توسط یک ارگان اروپایی انجام شود و بنابراین، طبق ماده ۳۲ قانون عدالت ورزشی  ما خواستار سقوط یوونتوس به دسته پایین‌تر هستیم.

همچنین این روزنامه تأیید کرد که دادستان عمومی پروجا پس از شنیدن صحبت‌های وکلای سوارز و باشگاه یوونتوس در این پرونده حضور ۲ شاهد در پرونده امتحانی را تایید کرد و تصمیم گرفت که تحقیقات را فعلا متوقف کند تا به اطلاعات جدیدی برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.