سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشگیری تنها راه کنترل کرونا است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تنها با رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و شستن مداوم دست‌ها می‌توان با ویروس کرونا مقابله کرد و در حال حاضر پیشگیری تنها راه کنترل کرونا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متاسفانه در روز‌ها و هفته‌های اخیر شاهد افزایش تعداد موارد بستری در استان در اثر ابتلا به کرونا هستیم.

او افزود:  نمازگزاران الگو‌های دینی و اجتماعی جامعه هستند؛ در دین مبین اسلام به بهداشت و رعایت مسائل بهداشتی تاکید فراوان شده است از شما نمازگزاران می‌خواهم با توجه به شرایط موجود و لازمه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا، در این خصوص شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت  و دیگران را نیز به رعایت این مهم ترغیب کنند.

شکیبا بیان کرد:بخشی از واکسن آنفولانزا از هفته آینده در اختیار داروخانه‌های استان قرار می‌گیرد و افراد بالای ۶۵ سال می‌توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند همچنین در هفته‌های بعد سهمیه واکسن که به بخش دولتی اختصاص یافته پس از تحویل در اختیار زنان باردار و بیماران در معرض خطر در استان قرار می‌گیرد.

او افزود: در حال حاضر استفاده از ماسک تنها راهی است که می‌توان به وسیله آن از ابتلا به بیماری کرونا و آنفولانزا پیشگیری کرد و همه مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران باید با جدیت بیشتری به این مسئله توجه داشته باشند و حتما در هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.