سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور

مرحله نخست رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور نوجوانان و جوانان در بخش دختران برای اولین بار بعد از ۹ سال و با حضور ۲۳ تیم از صبح امروز (جمعه) در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، اولین مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور نوجوانان و جوانان دختر با حضور ۲۳ تیم (۸ تیم باشگاهی و ۱۵ هیات استانی) در مواد ۱۰ کیلومتر پیاده روی، ۳۰۰۰ متر، ۱۰۰ مانع، ۱۰۰ متر مقدماتی، ۳۰۰۰ متر با مانع، پرش طول، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و سه ماده از ماده پنجگانه در نوبت صبح برگزار شد و نفرات برتر درهر ماده اعلام شدند.

این رقابت‌ها که بعد از تاخیری ۹ ساله بار دیگر از سر گرفته شده تا جوانان با انگیزه بالا در میادین حاضر شوند، عصر امروز با پیگیری در ۹ ماده و با معرفی تیم پیشتاز به پایان خواهد رسید.

ورزشکاران در قالب تیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم آباد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سلکتور، پاس قوامین، تکنیک خراسان شمالی، المپیک ۲۰۲۰ ملارد، پیشرو سلامت ماهشهر، شهرداری اردکان و استان‌های سمنان، فارس، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، تهران، بوشهر، یزد، کرمانشاه، خراسان جنوبی، مرکزی، مازندران، کهگیلویه وبویراحمد، قم، آذربایجان شرقی و گلستان به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقات در در نوبت عصر در مجموعه آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاری است.

زمان برگزاری مرحله دوم و پایانی این رقابت‌ها که قرار بوداز ۱۹ مهر ماه آغاز شود به دلیل برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون لغو و زمان برگزاری مرحله پایانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.