سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشرافیت طلبی برخی مسئولان به دور از جوانمردی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اشرافیت طلبی برخی مسئولان و گرفتاری مردم در شرایط اقتصادی کنونی، مروّت و جوانمردی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین نماز جمعه امروز ۴ مهرماه که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مصلی شهرستان ساری برگزار شد گفت: اشرافیت اداری و بروکراسی از جمله مشکلات اساسی امروز کشور محسوب شده و اشرافیت طلبی برخی مسئولان و گرفتاری مردم در شرایط اقتصادی کنونی، از مروّت و جوانمردی به دور است.

او با بیان اینکه مدح ستایش، ویژه حضرت باریتعالی است، افزود: افرادی در جامعه هستند که از ثروتمندان و قدرتمندان ستایش کرده که دارای شاخص‌های ستایشگری نبوده و سیاست تبلیغی دشمن در طول دوران حیات بشریّت، همواره مدح و ستایش پادشاهان از سوی محدثین دروغگو و ستایشگران بی خبر بنا شده است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: پست و منصب در جامعه باید بر اساس دارا بودن لیاقت‌های شخصیتی بوده و نیز تخصص به دور از ستایش، تعریف و تمجید نابجا انجام شود، زیرا تقدیرنامه و تشویق نامه‌ها بایستی مورد وثوق و اهمیت مردمی قرار گرفته تا افراد بی تقوا و دنیا طلب، تشویق نشوند.

او به آغاز فصل کشت پاییزه اشاره و بر تعیین تکلیف نرخ گندم و واقعی شدن قیمت آن برای دلگرم شدن کشاورزان با هدف کشت و کار تاکید کرد و افزود: امسال با کسری گندم مواجه بوده و پایین بودن قیمت خرید آن متناسب با افزایش هزینه‌های نهاده‌ها نیست و در این زمینه، دولت تمهیدات لازم برای قیمت گذاری مناسب خرید گندم سال زراعی آینده را در نظر بگیرد.

آیت الله لائینی گفت: با توجه به درگیر بودن کشور با جنگ اقتصادی در سال جهش تولید، چهار ماه بدون وزیر صنعت، معدن و تجارت بوده و لازم است تا دولت و مجلس برای تعیین تکلیف این موضوع، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه ساری، بدعهدی آمریکا در پایبندی رعایت مفاد قرارداد و ملزم کردن کشور به آن و نیز بر عهده گرفتن ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه‌ای از بدترین ناجوانمردی‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.