سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی

هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرین‌ترین بخش حیات سیاسی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان پر افتخار ۸ سال دفاع مقدس گفت: نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس بسیار مهم و تعیین کننده بود.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین نقش نیرو‌های نظامی و مردم در شجره طیبه بسیج را اثر گذار عنوان کرد و افزود: اقشار مختلف مردم با تبعیت از رهبر وپشوای خود بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر شرق وغرب ایستادند وپیروز شدند
خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران ابهت شرق وغرب را در ۸سال دفاع مقدس شکستند افزود: ۴۰ کشور دنیا صدام را از نظر نظامی ومالی تامین می‌کردند، ولی این ملت ایران بود که درجنگ تحمیلی پیروز شدند.
امام جمعه زنجان با یاد آوری جنگ‌های پیش از انقلاب اسلامی که بر ایرانیان تحمیل شده بود گفت: تنها در دوران دفاع مقدس مردم با افتخار در برابر متجاوزان ایستادند وبا پیروزی اجازه ندا ند حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا شود.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس گنج ماندگاری است که مردم و شهیدان سرافراز این افتخار را آفریدند افزود: ملت قهرمان ایران در ۸ سال دفاع مقدس از آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان ۵ مهر ماه سالروز عملیات ثامن الاعمه را روز اتحاد سپاه و ارتش برشمرد وافزود: در این روز حصر آبادان شکست و ۱۵۰۰ کیلومتر مربع از خاک ایران آزاد شد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی ۷ مهر روز فرماندهان دفاع مقدس را روز پاسداشت فرماندهان وشهدای گرانقدر ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: فرماندهان جنگ یادگاران روز‌های ایثار وشهادت هستند.

 
انتهای پیام/ا
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.