سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویای دست یافتنی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

تیم‌های فوتبال استقلال و پاختاکور در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال ایران با انجام یک بازی فوق العاده توانست تیم قدرتمند الاهلی عربستان را سه بر صفر شکست بدهد و مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی به دلیل حذف الهلال عربستان به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در بین بازیکنان این تیم، باید با پاختاکور ازبکستان بازی کند.

از طرفی پاختاکور در بازی با شهرخودرو نشان داد تیم خطرناکی است که در خط حمله مهاجمان زهردار عمل می‌کنند و نباید این تیم را دست کم گرفت.

این در حالی است که مدافعان استقلال در چهار دیدار مرحله گروهی چهار گل دریافت کرده اند و باید مراقب خط حمله خطرناک پاختاکور و سرعت بازیکنان این تیم باشند.

نماینده ازبکستان در مرحله گروهی بازی‌های نسبتا خوبی را به نمایش گذاشت و با هفت گل زده بالاتر از استقلال در جدول گلزنان این مسابقات قرار گرفت. ماشاریپوف یکی از گلزنان به نام این تیم است.

سرمربی استقلال ایران، میلیچ را به دلیل محرومیت در مسابقه با پاختاکور در اختیار ندارد و وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان هم در بازی با الاهلی مصدوم شد و به دیدار استقلال مقابل پاختاکور نمی‌رسد.

سیاوش یزدانی هم دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارد.

استقلال اگر با نامجو مطلق از سد پاختاکور عبور کند به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ راه پیدا خواهد کرد. می‌توان به موفقیت استقلال در آسیا امیدوار بود و حتی کسب ستاره سوم آسیایی شاید رویایی دست نیافتنی در این فصل نباشد.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلالی ایران و پاختاکور ازبکستان فردا ساعت ۲۱:۱۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.