سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله ممدوحی

رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به پاس سال‌ها خدمات ارزنده‌ای که آیت الله ممدوحی به مردم شریف و متدین کرمانشاه ارائه کرد روز شنبه ۵ مهر مراسم بزرگداشتی برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به مناسبت درگذشت آیت الله حسن ممدوحی نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری جمعه چهارم مهر در استان عزای عمومی اعلام شده است که این تصمیم از سوی آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه وهوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اتخاذ شده است.

او افزود: آیت الله ممدوحی از جمله علمای برجسته‌ای بود که سال‌ها به تربیت صد‌ها شاگرد همت گمارد و منشا خدمات بسیاری برای مردم شریف کرمانشاه بود.

شهرستانی بیان کرد: همچنین به پاس سال‌ها خدمات ارزنده‌ای که آیت الله ممدوحی به مردم شریف و متدین کرمانشاه ارائه کرد قرار است روز شنبه (۵ مهر) مراسم بزرگداشتی برگزار شود.

رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز شنبه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) واقع در بلوار طاقبستان کرمانشاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.