سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوباما: برایم پیامک بفرستید + تصاویر

رئیس جمهور سابق آمریکا با انتشار شماره تلفنی از مردم خواست تا نظرات خود را در خصوص انتخابات برایش پیامک کنند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی ان ان، همزمان با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و فعال‌تر شدن گروه‌ها و شخصیت ها، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا با انتشار شماره تلفنی از مردم خواست نظرات خود را برایش پیامک کنند و قول داد تا به این پیام‌ها پاسخ خواهد داد.

باراک اوباما با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام نوشت: بسیار خب، بگذارید چیز جدیدی را امتحان کنیم. اگر شما در ایالات متحده به سر می‌برید، به شماره ۷۷۳-۳۶۵-۹۶۸۷ پیامک بزنید. من می‌خواهم ببینم شما چه کار می‌کنید، نظرتان چیست و چه طور قصد دارید تا امسال رأی دهید.

او سپس اعلام کرد که به پیام‌های فرستاده شده، پاسخ خواهد داد و گفت: من در زمانی دیگر برای اعلام نظرم در تماس خواهم بود.

شبکه سی ان ان سپس اعلام کرد ظاهرا شماره‌ای که اوباما به اشتراک گذاشته، شماره تلفن شخصی وی نیست.

این شبکه سپس با شماره اعلام شده از سوی اوباما تماس گرفته و اعلام کرد: پس از سه بار زنگ خوردن، شما صدای آشنایی از رئیس جمهو سابق را می‌شنوید که می‌گوید: سلام. من باراک اوباما هستم. برایم پیامک بفرستید، من بعدا برای شما پیغام خواهم گذاشت. به دنبال شنیدن نظراتتان هستم.

این در حالی است که برخی منابع اعلام کردند اندکی پس از اعلام شماره، تلفن اوباما قادر به دریافت پیام‌های مخاطبان نبود و همین مسأله سبب شد تا برخی کاربران بگویند اوباما به دنبال جمع آوری اطلاعات ضروری اافراد بوده است؛ هر چند به نظر می‌رسد احتمال دارد این مسأله به خاطر آماده نبودن زیرساخت شرکت تلفنی برای دریافت این حجم از تماس‌ها در ساعتی اندک به وقوع پیوسته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
madman
۲۳:۲۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
بشین سر جات کله برفی دوره ،دوره کله هویچه