سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت علیرضا زالی درپی درگذشت پرستار بیمارستان لقمان حکیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی، درگذشت مرحومه شیرین رضایی جمال آبادی پرستار سخت‌کوش بخش مسمومین و کرونای بیمارستان لقمان حکیم را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پی درگذشت مرحومه شیرین رضایی جمال آبادی پرستار سختکوش بخش مسمومین و کرونای بیمارستان لقمان حکیم بیان کرد: خبر اندوه‌بار درگذشت پرستار فداکار و همکار عزیزمان مرحومه شیرین رضایی جمال آبادی موجب تالم و اندوه فراوان اینجانب و جامعه پرستاری شد.

بی‌گمان رسم روزگار است که بار‌ها و بار‌ها همه را به چنین آزمون‌های سختی می‌آزماید، باشد که روح بلند این عزیز از دست رفته در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش جاودان بیاساید و صبر و شکیبایی نصیب بازماندگان داغدارش کند.

شیرین رضایی جمال آبادی پرستار بخش مسمومین و کرونا بیمارستان لقمان حکیم بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت، یادش گرامی و روحش شاد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احمد ابراهيمى فرد
۱۴:۱۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
خداوند رحمتشون كنه ، من ايشون رو ميشناختم و بيمار ايشون در بيمارستان لقمان بودم هم بخش ابن سينا و هم قسمت انفوزيون . خيلى خانم خوبى بود . روحشون در آرامش ابدى