سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت جام خبرداد:

دستگیری ۸۰ شکارچی متخلف در تربت جام

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت جام گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست از ابتدای سال تاکنون ۸۰ شکارچی متخلف در این شهرستان دستگیر شده اند.

جواد دامن پاک رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به دستگیری ۸۰ شکارچی متخلف از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان، گفت: این تخلفات در قالب ۴۷ پرونده  به مراجع قضایی جهت صدور حکم معرفی شد.

او افزود: متخلفان با شکار غیرمجاز ۵ راس قوچ و میش وحشی، یک راس کل وحشی، ۱۱ سر خرگوش، یک راس گراز، یک راس تشی و شکار ۶قطعه کبک، یک قطعه بلدرچین،  ۶قطعه باقرقره، ۱۱ قطعه تیهو ، ۲  قطعه فاخته، ۶۰ قطعه چکاوک و زنده گیری ۲۷قطعه کبک، ۲ بهله دلیجه، ۵ بهله سارگپه و یک بهله قرقی را شکار کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت جام ادامه داد: این افراد مجموعا ۳میلیارد و ۸۸۱میلیون و ۹۰۰هزار ریال ضرر و زیان به محیط زیست وارد کردند که تاکنون ۵۵۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از متخلفین اخذ و به حساب خزانه واریز شده است.

دامن پاک با اشاره به اینکه روند رسیدگی به پرونده‌ها در مراجع قضائی همچنان ادامه دارد، بیان کرد: از متخلفان تعداد ۱۷ قبضه سلاح مجاز و ۶ قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط کرده ایم.

انتهای پیام//ز. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.