سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

نیازمند تربیت طبیب در کشور هستیم

نمکی گفت: با توجه به پیشینه ای که در علم طب داریم به جای تربیت پزشک نیازمند تربیت طبیب هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ،سعید نمکی وزیر بهداشت اظهار کرد: طب سنتی و روش های مختلف آن مجموعه نفیسی از علم و کتب فاخر ابن سیناست که در تمام دانشگاه های دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.ابن سینا و بقیه بزرگان در تاریخ ایران به خوبی درخشیدند و هرگز از یاد دنیا نخواهند رفت. 

او گفت: یکی از اهداف بزرگ ما و استادان دانشگاه این است که دانشجویان را به خوبی با کتاب ابن سینا آشنا کنیم و آموزش دهیم. این کتاب دیرینه ترین فرهنگ جهان است که دانشجویان باید به آن توجه کنند. 

وزیر بهداشت بیان کرد:مشکلات اصلی ما این است که دانشجویان با فرهنگ ۷ هزارساله ایرانی آشنایی ندارند و به خوبی ابن سینا طبیب بزرگ را نمی‌شناسند.گام ابتدایی ما این است که دانشجویان را با این کتاب مرجع خوب آشنا کنیم و آموزش دهیم. زیرا ابن سینا ۵۸ سال عمر و رسالت خود را بر پایه علم و مقالات خود گذاشت. باید به جای پزشک طبیت تربیت کنیم و این بار به دوش دانشگاه ها است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
درسته
ج ر
۱۲:۲۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
سال گذشته ناراحتی سینوسی (آلرژی) داشت من میکشت و داروهای شیمیایی بجز عوارض هیچ تاثیری رو من نداشتن و اگه داروهای گیاهی و سنتی نبود نمیدونم چه بلایی سرم میومد.(پیش 5 تا متخصص هم رفته بودم)