سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار۱۰ میلیارد تومانی برای احداث باغ موزه دفاع مقدس

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در روند اجرایی پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به کرمانشاه  از پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه بازدید کرد.

نوبخت با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در روند اجرایی پروژه اختصاص یافت گفت: استان کرمانشاه مرکز دفاع کشور است و
احداث باغ موزه در این استان بسیار لازم و ضروری است.
 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با انتقاد از تاخیر در اجرای پروژه موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: امسال از این پروژه حمایت مالی کرده و فکر اساسی برای تامین بودجه آن در سال‌های اخیر خواهیم کرد.

او افزود: اینکه استانی که نقطه شروع و پایان جنگ تحمیلی بوده هنوز موزه دفاع مقدس دارد، جای گله‌مندی است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید با تاکید بر ضرورت اجرای هرچه سریعتر این پروژه گفت: در خواست داریم امسال حداقل پنج میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یابد.

بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید ضمن تشکر از مساعدت  نوبخت در اختصاص اعتبار برای امسال، گفت: امروز درخواست دادیم که در سال آینده این پروژه به لحاظ اعتباری در ردیف اعتبارات ملی قرار گیرد که خوشبختانه مورد تاییدقرار گرفت.
 
او افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در احداث پروژه باغ موزه دفاع مقدس مشارکت موثر دارند.  

نبود زمین مناسب علت تاخیر در ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه

 

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز از نبود زمین مناسب به عنوان یکی از علل اصلی تاخیر در اجرای این پروژه یاد کرد و افزود: پروژه نیاز به زمین وسیعی دارد و مدت‌ها به دنبال تامین زمین مناسب گشتیم.

او افزود: در نهایت ۱۷ هکتار زمین مناسب برای پروژه پیدا شد و در حال حاضر نیازمند حمایت‌های مالی برای پیشبرد اجرای این پروژه هستیم.

ریحانی بیان کرد: اگر امسال ۱۵ میلیارد تومان اعتبار باشد، می‌تواند پروژه را تا حد خوبی پیش ببرد.

او افزود: تقاضای دیگر ما این است که این پروژه از سال آینده جزو باغ موزه‌های دارای ردیف ملی در بودجه قرار گیرد.


 
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.