سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش همکاری‌ها و برقراری تامین امنیت در مرز‌های ایران عراق

فرماندهان مرزبانی استان کرمانشاه و منطقه سه عراق در محل پایانه بین‌المللی مرز رسمی خسروی درباره افزایش همکاری‌ها و برقراری تامین امنیت هرچه بیشتر در مرز‌های ۲طرف با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرلشکرحسین عبدالهادی محمد محبوبه فرمانده منطقه سه عراق در راس هیاتی پس از انجام تشریفات نظامی و آیین استقبال، از طریق مرز رسمی و بین المللی خسروی وارد شهرستان قصرشیرین شد و مورد استقبال یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : روابط بسیار خوب و سازنده‌ای بین مرزبانان ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق وجود دارد و تعامل هرچه بیشتر بین ۲ طرف نتایج خوبی را برای افزایش مراودات به دنبال دارد.

 یحیی الهی افزود: هدف از این نشست و دیدار، افزایش امنیت در نوار مرز و تلاش برای صیانت از آن با همکاری طرف عراقی است.

او افزود: مبارزه با قاچاق کالا و احشام و مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، مشروبات الکلی و تردد غیرمجاز مرزی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

فرمانده مرزبانی منطقه سه کشور عراق هم گفت: هم افزایی خوبی بین مرزبانان استان کرمانشاه و منطقه سه عراق وجود دارد و به منظور برقراری امنیت بیشتر باید روابط بین طرفین افزایش یابد.

سرلشکر حسین عبدالهادی محمد محبوبه افزود: امسال به خاطر شرایط کرونا نمی‌توانیم میزبان زائران حسینی باشیم.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.