سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد;

کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

سردار یاری از کشف بیش از ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در شش ماه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:یکی از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس، مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است.

او با اشاره به کشف ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در شش ماه اول امسال ، بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  با اشراف اطلاعاتی و اجرای طرح‌های انتظامی، در این بازه زمانی بیش از ۱۵۰ کیلو کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: فروشندگان مواد مخدر در فرایند اعمال مجرمانه خود نباید احساس امنیت کنند و بدانند که پلیس به عنوان پیش قراول مبارزه با مواد مخدر، با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می‌کند.

او با توجه به اینکه برقراری امنیت و ارتقای احساس امنیت وظیفه اصلی پلیس است، بیان کرد: پلیس مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند مقابله خواهد کرد و در این راه نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردمی است.

یاری به خطرات پدیده مواد مخدر نوظهور و صنعتی اشاره کرده و افزود: علاوه بر کشف بیش از ۱۵۰ کلیوگرم مواد مخدر، پلیس استان موفق به کشف بیش از ۸ هزار قلم انواع قرص‌های صنعتی شده است.

او با بیان اینکه پلیس اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ آرامش عمومی را مختل کنند، مطرح کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم است، لذا از شهروندان تقاضا داریم ، هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی در خصوص مراقبت از فرزندان را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.