سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پریدر: نمایندگان کشورمان در جام ملت‌های شطرنج آسیا شرکت خواهند کرد

نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج، درباره رویداد‌های پیش روی این رشته ورزشی، توضیحاتی ارائه کرد.

شادی پریدر نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رویداد‌های این فدراسیون اظهار داشت: در مهر ماه، مسابقات قهرمانی تیمی آسیا (جام ملت‌های آسیا) را که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، در پیش داریم. این مسابقات در ۲ گروه دختران و پسران برگزار خواهد شد که در هر گروه ۵ نماینده از کشورمان حضور دارند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج ادامه داد: به غیر از جام ملت‌ها، در حال حاضر مسابقات آنلاین مختلفی در حال برگزاری است؛ از جمله مسابقات سرعت جوانان که پرهام مقصودلو در این بازی‌ها به مصاف برترین شطرنج بازان جوان جهان رفته و تا الان نتایج بسیار درخشانی داشته است.

پریدر تصریح کرد: دوره‌های مربیگری و داوری را نیز به شکل آنلاین برگزار می‌کنیم. در بحث دانش آموزی هم مسابقات کشوری در پیش است که فدراسیون شطرنج و ورزش دانش آموزی این مسابقات را در مهر ماه با همکاری یکدیگر برگزار خواهند کرد. افراد برتر این بازی‌ها راهی مسابقات شطرنج دانش آموزان جهان می‌شوند.

قهرمان شطرنج کشورمان در پایان گفت: از اواخر شهریور هم اردوی رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان را به صورت آنلاین شروع کردیم که در مهر ماه هم ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.