سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات رایگان درمانی و پزشکی در مناطق محروم کردستان

مسوول بسیج جامعه پزشکی کردستان گفت: در طول هفته دفاع مقدس هفت تیم تخصصی در قالب طرح شهید رهنمون به هفت شهرستان استان کردستان اعزام و مردم را ویزیت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محسن رمضان‌زاده مسوول بسیج جامعه پزشکی کردستان گفت: این تیم‌ها شامل ۱۰ متخصص متشکل از پزشک، دندانپزشک، تکنسین دارویی، جراح متخصص چشم پزشک، متخصص زنان، زایمان، ماما، متخصص قلب و عروق و کارشناسان بهداشت است که با حضور در روستا‌های محروم خدمات رایگان درمانی و پزشکی ارائه می‌دهند.

او با اشاره به خدمات بسیج جامعه پزشکی افزود:از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است که اجرای این برنامه‌ها تدبیر هوشمندانه‌ای است و موجب افزایش امید در جامعه بویژه مردم محروم منطقه می‌شود.

مسوول بسیج جامعه پزشکی کردستان با اشاره به اینکه این تیم‌ها تاکنون در منطقه گشکی کامیاران و شریف آباد دیوانداره خدمات درمانی و دارویی رایگان انجام دادند، افزود:در طول هفته دفاع مقدس، مردم روستا‌های پیرتاج بیجار، بسطام سقز، بوالحسن بانه، اسلامدشت مریوان و دزلی سروآباد از این خدمات برخوردار خواهند شد.

رمضان‌زاده یادآور شد: بیماران نیازمند به خدمات تخصصی پزشکی در مرحله اول توسط پزشکان عمومی شناسایی شده‌اند که در این مرحله خدمات تخصصی به آنان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به خدمات فوق تخصصی به مراکز درمانی شهر‌ها منتقل خواهند شد.

گفتنی است؛سه هزار و ۵۰۰ نفر عضو بسیج جامعه پزشکی کردستان هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.