سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت بیان کرد:

انجام بیش از ۱۰۰ هزار عمل جراحی در دوران دفاع مقدس

فتحیان گفت: راه‌اندازی سامانه بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس موجب درخشان شدن کارنامه پزشکی ایران شد.

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار نصرالله فتحیان مسئول بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت در گفت‌وگو با برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مادر من در عملیات بیت المقدس تمام فرزندانش در جبهه بودند.

او ادامه داد: بنده به تمام خانواده‌های شهدا احترام می‌گذارم که در راه استقلال کشور جان خود را فدا کردند.

مسئول بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که در دفاع با حداقل‌ها شروع شد، حوزه پزشکی بود که ما واقعا چیزی نداشتیم و بیشتر پزشکان از بنگلادش و هند آمده بودند.

سردار فتحیان بیان کرد: به لطف خدا با تدبیر امام خمینی (ره) و هوشمندی مردم در سال دوم جنگ ما سامانه کامل بهداری رزمی را با تلاش مجاهدانه راه اندازی کردیم که موجب درخشانی کارنامه پزشکی کشور شد.

او ادامه داد: جامعه پزشکی ما در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، جنگ همه جانبه بود و محدودیتی نداشتیم؛ البته بیش از ۱۰۰ هزار عمل جراحی در دوران دفاع مقدس انجام شد.

سردار فتحیان با اشاره  به اشاعه ویروس کرونا یادآور شد: ما امروز با ویروس تکان دهنده‌ای مواجه هستیم، اما در دوران دفاع مقدس هیچ اپیدمی نداشتیم و این باعث افتخار ماست.

مسئول بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت تاکید کرد: در آن دوران ما کسری هایمان را از درون تامین می‌کردیم در حال حاضر باید خدا را باور کنیم، زیرا ملت ایران ظرفیت فوق العاده‌ای دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.