سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدرسه روستایی عباس شهیدی شادگان در قالب طرح آجر به آجر ساخته می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تفاهم نامه احداث مدرسه ۲ کلاسه خیرساز در روستای حسین بگی شادگان در قالب طرح آجر به آجر ساخته می‌شود.

علی قربانی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تفاهم نامه احداث مدرسه ۲ کلاسه در قالب طرح آجر به آجر در روستای حسین بگی شادگان با مشارکت خیر مدرسه ساز عباس شهیدی به امضا رسید.

او با بیان اینکه در مراسم انعقاد تفاهم نامه احداث این مدرسه روستایی، زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان و خیر نیکوکار عباس شهیدی حضور داشتند، افزود: خیرین مدرسه ساز با دستان پر مهر و سخاوتمند خود راه علم آموزی را برای دانش آموزان خصوصا مناطق محروم و کم برخوردار هموار و به رشد استعداد و تحقق رویاهایشان کمک شایانی کردند.

قربانی میزان اعتبار برای احداث این مدرسه را ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و بیان داشت: خیرانی که لذت زندگی را در تحقق رویای این دانش آموزان یافته اند و با ساخت مدرسه تعلیم و تربیت را در کشور گسترش می‌دهند به ثواب و آرامش وصف ناشدنی دست می‌یابند و امیدواریم با کمک و همکاری آن‌ها شاهد افزایش تعداد مدرسه‌ها در استان و کاهش بازماندگی از تحصیل باشیم.

زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان به خبرنگار ما گفت: خیرین انسان‌های والا و متعالی که با درک درست اولویت را به نظام تعلیم و تربیت اختصاص دادند و مال و ثروت خویش را امانت الهی دانسته و آن را به این چشمه زاینده بخشیدن تا پایه‌های آموزش و پرورش را مستحکم کنند و امیدوارم در این راه درستی که انتخاب کردند، پایدار و استوار گام برداشته و در جهت محرومیت زدایی و عدالت آموزشی کمک کنند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نشود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.