سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران:

سند تحول بنیادین را اجرایی می‌کنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: همه تلاش ما معطوف به آن است که سند تحول بنیادین را اجرایی کنیم.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش امروز بعد از حضور در کمیسیون آموزش مجلس در جمع خبرنگاران گفت: موضوع سند تحول بنیادین مهم‌ترین ماموریت آموزش و پرورش است که من در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کردم که ما نمی‌توانیم بگوییم سند تحول یک برنامه است در کنار سایر برنامه‌ها.

وی افزود: ما نمی‌توانیم سند تحول آموزش را یک اولویت بدانیم در کنار سایر اولویت‌ها؛ همه آموزش و پرورش یعنی سند تحول، لذا همه تلاش ما معطوف به آن است که سند تحول را اجرایی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در کمیسیون آموزش مجلس گزارشی را از اقداماتی که از بدو ابلاغ سند تحول در آموزش و پرورش در دوره‌های مختلف و وزرای مختلف انجام شده ارائه کردیم. ضمن اینکه گزارشی هم در دوره فعلی ارائه کردم.

حاجی‌میرزایی گفت: اعضای کمیسیون آموزش مجلس نقطه‌نظراتی درباره سند تحول آموزش و پرورش داشته و نظرات‌شان را اعلام کردند و ان‌شاءالله ادامه مباحث در جلسات بعد پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
به خدا دروغ می گویید. 7 سال فرصت داشتید و با همه تذکرات رهبر انقلاب به بیراه رفتن ادامه دادید و با رو شدن هر تخلفی معذرت می خواهید.
از نزدیک شاهد کم توجهی و کم بار شدن کتابهای هدیه های آسمانی و تساهل تعمدی در قرآن در تمامی سطوح تحصیلی در مدارس هستم. بقیه مسائل را هم همه می دانیم.
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
سند تحول یعنی چی اصلا؟
کتاب های ابتدایی که شالوده و پایه ی علم آموزی است، در کشور ما در مقایسه با ژاپن تقریبا شنیدم که 5 برابره ولی کیفیت تدریس به دلیل حجم کمتر مطالبشون خیلی بالاتر از ایرانه، بچه در ابتدایی باید بیتشر بازی کنه و فعالیت های گروهی انجام بده تا شخصیتش بهتر شکل بگیره و کارهای عملی در دروس انجام بدن ولی الان این قدر حجم کتاب های ابتدایی بالاست که معلم فقط باید با سرعت نور کلی نکته و مسئله رو برای دانش آموز تیتر وار بگه و رد بشه و کیفیت فدای کمیت میشه. کتاب ها رو طوری نوشتن که خیلی از مواقع فقط عرق دانش آموز رو دربیارن ولی خروجی اش چی باشه تحقیق میدانی ثابت میکنه