سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد:

ساعت فعالیت خطوط قطار شهری مشهد تغییر نکرد

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: علی‌رغم تغییر ساعت رسمی کشور از ساعت ۲۴ روز ۳۱ شهریورماه، بر اساس تصمیم‌گیری مدیریت شهری ساعت فعالیت خطوط قطار شهری مشهد تغییر نکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید مبین مقدم مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت : سرویس دهی به زائران و مجاوران با خط یک و خط دو قطار شهری مشهد همچون روال گذشته از ساعت شش صبح تا ۲۲ شب ادامه خواهد داشت.

او افزود: خطوط قطار شهری مشهد در روز‌های تعطیل، طبق روال گذشته از ساعت هفت صبح تا ۲۲ شب به زائران و مجاوران خدمات رسانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر مترو مشهد دارای ۳۸ کیلومتر خط فعال است که ۲۴ کیلومتر آن مربوط به خط یک و ۱۴ کیلومتر آن متعلق به خط دو بوده که حدود یک کیلومتر از خط دو هنوز تکمیل نشده است

مبین مقدم بیان کرد: تعداد ایستگاه‌های مسافری فعال نیز ۳۶ ایستگاه است که از این تعداد ۲۴ ایستگاه در خط یک و ۱۲ ایستگاه در خط دو قرار دارد.
 
او تصریح کرد: در مجموع مترو شهر مشهد موفق شده است با تمام مشکلات موجود، در سال ۲۰۱۳ جایزه ویژه کیفیت برتر خدمات مسافری و در سال ۲۰۱۹ نیز جایزه بین‌المللی دیگری را از اتحادیه حمل و نقل عمومی جهانی (UITP) در بخش تعالی سازمانی و عملیاتی دریافت کند.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.