سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۳ هزار شغل در حوزه صنایع دستی شهرستان فردوس

فرماندار شهرستان فردوس از اشتغال زایی برای ۳ هزار نفر در حوزه صنایع دستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حلاج مقدم فرماندار شهرستان فردوس در جلسه دهیاران بخش اسلامیه گفت: دولت برنامه‌های زیادی برای توسعه و رونق روستا‌ها عملیاتی و اجرا کرده و زیرساخت‌ها و خدمات قابل ملاحظه‌ای در حوزه تامین مسکن روستایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله اینترنت پرسرعت، توسعه کشاورزی و اجرای طرح‌های مکانیزه آبیاری و کشاورزی در دست اجرا است.

او افزود: گاز رسانی، طرح‌های ورزشی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و توسعه کسب و کار و اشتغال روستایی و عشایری از دیگر اقداماتی است که در حال اجرایی شدن است.


بیشتر بخوانید


حلاج مقدم تصریح کرد: تفاهم نامه احداث ۷ هزار و ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی و ایجاد ۳ هزار شغل در حوزه صنایع دستی در حال اجرا است و دهیاران باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند تا سهمیه‌ای که برای شهرستان پیش بینی شده جذب و از این طریق به توسعه و رونق روستا‌ها کمک شود.

فرماندار شهرستان فردوس ادامه داد: مسئولین ادارات نیز باید تمام تلاش خود را در جهت برطرف کردن مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم و روستاییان به کار بسته و موانع را رفع کنند و با تعامل و همراهی دهیاران و شورا‌های اسلامی به تقویت روحیه امید و رونق روستا‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.