سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان خوزستان فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند

مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه ای، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان، روسای ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی با صدور پیام‌های جداگانه ای، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

دفاع مقدس مهمترین مفهوم عینی و عملی مقاومت است

عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در پیامی هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس مهمترین مفهوم عینی و عملی مقاومت است و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی، در واقع زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت در برابر ظلم است. آن روز‌ها نام و نان بهایی نداشت و آنچه میدان دار بود، قیام و عروج بود. آن روز‌ها ماندن بی معنا بود و شهادت، شاهراهی به وسعت افق داشت.

بی تردید، مقدس‌ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد؛ و مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ ملی خود بود، دفاع کردند و اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقامِ دوران ۸ سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعین حرم و سلامت، به ویژه سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور استان خوزستان و علی الخصوص همکاران قضایی و اعضاء و کارکنان خدوم و زحمتکش شورا‌های حل اختلاف را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.